• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové kampaně podniku

Proposal of Company Marketing Campaign

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (2.464Mb)
review_110019.html (7.298Kb)
Autor
Jurigová, Karolína
Vedoucí práce
Kaňovská, Lucie
Oponent
Bošela, Michal
Klasifikace
C
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na potencionální klienty se zájmem o vycestování do exotických krajin. Kromě samotného návrhu kampaně je i doporučení pro zhodnocení efektivnosti sdělení.
 
Bachelor‘s thesis si focused on create a real advertising campaign for the Dominican Republic within the marketing department of the travel agency Invia.cz. Campaign is based on analysis of competition‘s activities and focuses on potential clients with an interest i treveling to exotic landscapes. In addition to designing the campaign, there are also recommendations for evaluating the effectiveness of the communication.
 
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingová kampaň, reklama, marketing, marketing communication, marketing campaign, advertisement
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Ekonomika a procesní management
Složení komise
doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Chladil, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Termín obhajoby
2018-06-19
Průběh obhajoby
otázky vedoucího - nejsou otázky oponenta - odpovězeno Ing. Luňáček - Jaký je průměrný věk prvorodičky v ČR? - odpovězeno doc. Konečná - Pozoruji trend, že manželé odjíždějí na tyto dovolené bez dětí. doc. Chladil - Obrázek v prezentaci, který je součástí Vaší kampaně jste vytvořila sama? - odpovězeno doc. Chladil - Z čeho vychází odhad růstu finančních přínosů? - odpovězeno Ing. Bartošek - Proč byl zvolen interval kampaně od listopadu do dubna? - odpovězeno doc. Konečná - Nabízí Invia tuto destinaci již nyní? - odpovězeno doc. Konečná - Co jste pro Invii udělala vy? - odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/83602
Zdrojový dokument
JURIGOVÁ, K. Návrh marketingové kampaně podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Kolekce
  • 2018 [401]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV