Návrh marketingové kampaně podniku
Proposal of Company Marketing Campaign

Autor
Vedoucí práce
Kaňovská, LucieOponent
Bošela, MichalKlasifikace
CAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na potencionální klienty se zájmem o vycestování do exotických krajin. Kromě samotného návrhu kampaně je i doporučení pro zhodnocení efektivnosti sdělení. Bachelor‘s thesis si focused on create a real advertising campaign for the Dominican Republic within the marketing department of the travel agency Invia.cz. Campaign is based on analysis of competition‘s activities and focuses on potential clients with an interest i treveling to exotic landscapes. In addition to designing the campaign, there are also recommendations for evaluating the effectiveness of the communication.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingová kampaň, reklama, marketing, marketing communication, marketing campaign, advertisementJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Ekonomika a procesní managementSložení komise
doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Chladil, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)Termín obhajoby
2018-06-19Průběh obhajoby
otázky vedoucího - nejsou otázky oponenta - odpovězeno Ing. Luňáček - Jaký je průměrný věk prvorodičky v ČR? - odpovězeno doc. Konečná - Pozoruji trend, že manželé odjíždějí na tyto dovolené bez dětí. doc. Chladil - Obrázek v prezentaci, který je součástí Vaší kampaně jste vytvořila sama? - odpovězeno doc. Chladil - Z čeho vychází odhad růstu finančních přínosů? - odpovězeno Ing. Bartošek - Proč byl zvolen interval kampaně od listopadu do dubna? - odpovězeno doc. Konečná - Nabízí Invia tuto destinaci již nyní? - odpovězeno doc. Konečná - Co jste pro Invii udělala vy? - odpovězenoVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/83602Zdrojový dokument
JURIGOVÁ, K. Návrh marketingové kampaně podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Kolekce
- 2018 [401]