• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Deutsch 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové kampaně podniku

Proposal of Company Marketing Campaign

Thumbnail
Öffnen
final-thesis.pdf (2.464Mb)
review_110019.html (7.298Kb)
Autor
Jurigová, Karolína
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Bošela, Michal
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na potencionální klienty se zájmem o vycestování do exotických krajin. Kromě samotného návrhu kampaně je i doporučení pro zhodnocení efektivnosti sdělení.
 
Bachelor‘s thesis si focused on create a real advertising campaign for the Dominican Republic within the marketing department of the travel agency Invia.cz. Campaign is based on analysis of competition‘s activities and focuses on potential clients with an interest i treveling to exotic landscapes. In addition to designing the campaign, there are also recommendations for evaluating the effectiveness of the communication.
 
Keywords
marketing, marketingová komunikace, marketingová kampaň, reklama, marketing, marketing communication, marketing campaign, advertisement
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Chladil, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of defence
2018-06-19
Process of defence
otázky vedoucího - nejsou otázky oponenta - odpovězeno Ing. Luňáček - Jaký je průměrný věk prvorodičky v ČR? - odpovězeno doc. Konečná - Pozoruji trend, že manželé odjíždějí na tyto dovolené bez dětí. doc. Chladil - Obrázek v prezentaci, který je součástí Vaší kampaně jste vytvořila sama? - odpovězeno doc. Chladil - Z čeho vychází odhad růstu finančních přínosů? - odpovězeno Ing. Bartošek - Proč byl zvolen interval kampaně od listopadu do dubna? - odpovězeno doc. Konečná - Nabízí Invia tuto destinaci již nyní? - odpovězeno doc. Konečná - Co jste pro Invii udělala vy? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/83602
Source
JURIGOVÁ, K. Návrh marketingové kampaně podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [401]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Statistik

Benutzungsstatistik

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV