Show simple item record

Proposal of Company Marketing Campaign

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorJurigová, Karolínacs
dc.date.accessioned2018-06-21T11:03:17Z
dc.date.available2018-06-21T11:03:17Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationJURIGOVÁ, K. Návrh marketingové kampaně podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other110019cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/83602
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na potencionální klienty se zájmem o vycestování do exotických krajin. Kromě samotného návrhu kampaně je i doporučení pro zhodnocení efektivnosti sdělení.cs
dc.description.abstractBachelor‘s thesis si focused on create a real advertising campaign for the Dominican Republic within the marketing department of the travel agency Invia.cz. Campaign is based on analysis of competition‘s activities and focuses on potential clients with an interest i treveling to exotic landscapes. In addition to designing the campaign, there are also recommendations for evaluating the effectiveness of the communication.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing campaignen
dc.subjectadvertisementen
dc.titleNávrh marketingové kampaně podnikucs
dc.title.alternativeProposal of Company Marketing Campaignen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-19cs
dcterms.modified2018-06-22-09:42:04cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid110019en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 13:55:15en
sync.item.modts2020.03.31 12:35:10en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeBošela, Michalcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Chladil, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího - nejsou otázky oponenta - odpovězeno Ing. Luňáček - Jaký je průměrný věk prvorodičky v ČR? - odpovězeno doc. Konečná - Pozoruji trend, že manželé odjíždějí na tyto dovolené bez dětí. doc. Chladil - Obrázek v prezentaci, který je součástí Vaší kampaně jste vytvořila sama? - odpovězeno doc. Chladil - Z čeho vychází odhad růstu finančních přínosů? - odpovězeno Ing. Bartošek - Proč byl zvolen interval kampaně od listopadu do dubna? - odpovězeno doc. Konečná - Nabízí Invia tuto destinaci již nyní? - odpovězeno doc. Konečná - Co jste pro Invii udělala vy? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record