Procházení 2018 dle data publikování
Zobrazují se záznamy 1-20 z 278
-
Mobilní hra s použitím rozšířené reality
Cílem práce bylo vytvoření hry v rozšířené realitě pro operační systém iOS. Výsledná hra je založena na herním žánru tower defense. Práce se věnuje rozšířené realitě a jejímu vývoji, dále popisuje nástroje potřebné pro ... -
Dereverberace založená na neuronových sítích
V posledných rokoch sa rozrástlo využitie neurónových sietí v oblasti spracovania reči. Táto bakalárska práca sa zaoberá implementáciou a vyhodnocovaním algoritmu na odstránenie dozvuku (reverberácie), ktorý využíva hlboké ... -
Hodnocení kvality výsledků shlukové analýzy
Tato bakalářská práce se zabývá shlukovou analýzou, zejména způsoby hodnocení kvality jejích výsledků. Poskytuje teoretický úvod ke shlukové analýze a k metrikám schopným hodnotit její kvalitu. Dokumentuje vývoj aplikace, ... -
Analýza nastavení formátu JPEG 2000
Tato práce řeší analýzu jednotlivých nastavení formátu JPEG 2000. Cílem této práce prozkoumat a porovnat jednotlivá nastavení a implementaci v různých knihovnách. Analýzu jsem provedla na dvou knihovnách implementujících ... -
Inteligentní termokamera s detekci narušitele
Technológia termovízie začína byť čoraz viac rozšírenou a používanou v monitorovacích a bezpečnostných aplikáciach. Táto práca rozoberá jej využitie na detekciu objektov a popisuje metódy a algoritmy k tomu uplatniteľné. ... -
Návrh specializovaných instrukcí
Tato práce se věnuje návrhu a implementaci specializovaných instrukcí pro architekturu instrukční sady RISC-V. Tato instrukční rozšíření slouží k akceleraci sady vybraných kryptografických algoritmů. Nové instrukce jsou ... -
Mobilní aplikace pro akvizici a úpravu HDR fotografií
Hlavnou myšlienkou tejto práce je vytvoriť aplikáciu, ktorá by riešila nielen problémy generovania a spracovania HDR obsahu, ale zamerala sa aj na interakciu s užívateľom a poskytla mu viac možností v prehľadnom a ... -
Přehledná správa virtuálních strojů v projektu OVirt
Táto práca sa zaoberá myšlienkou virtualizácie a virtuálnych počítačov. Teoretická časť pokrýva základy virtualizácie z rôznych aspektov. Predstavuje koncept virtualizácie a rôzne architektúry využívané na jej dosiahnutie. ... -
Hraní her pomocí neuronových sítí
Cílem této práce je naučit neuronovou síť pohybu v prostředích s klasickou kontrolou řízení, hraní tahové hry 2048 a několika Atari her. Jedná se o oblast zpětnovazebního učení. Jako zpětnovazební algoritmus využívající ... -
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Táto bakalárska práca rieši problematiku tvorby grafického intra v OpenGL s obmedzenou veľkosťou na 64kB. Popisuje použité metódy, vďaka ktorým sme schopný takéto intro vytvoriť. Medzi tieto metódy patrí: procedurálne ... -
Generování protipříkladů při analýze Markovových modelů
Tato práce se zabývá generováním protipříkladů v kontextu verifikace pravděpodobnostních systémů. Protipříklady jsou generovány nad Markovovými modely (přesněji DTMC). Specifikace vlastností modelu jsou zadávány pomocí ... -
Moderní TreeView komponenta pro web
Tato práce se zabývá tvorbou webové komponenty k zobrazení hierarchické struktury ve tvaru stromu. Práce zkoumá aktuální situace webu a webových komponent, vyšetřuje podobné "tree view" komponenty a popisuje základy v nich ... -
Efektivní analýza stochastických biochemických systémů
Cieľom tejto práce je zefektívniť výpočet biochemických reakčných sietí. Na modelovanie biochemických systémov pomocou numerických metód sa používajú Markovove reťazce v spojitom čase. Problémom pri biochemických reakciách ... -
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. K vytvoření intra se využívá OpenGL API a jeho nadstavby. V práci jsou popsány techniky pro generování grafického obsahu, zahrnující ... -
Program pro zobrazování genealogických dat
Obsahem této práce je návrh a implementace programu pro zobrazování genealogických dat. Program zpracuje zdrojový soubor ve formátu GEDCOM a převede jej do grafické podoby. Dále zobrazuje rodokmeny a statistiky, ve kterých ... -
Detekce Akustické Prostředí z Řeči
Tato práce se zabývá vytvořením systému, jehož úkolem je z audio signálu rozpoznat, na jakém místě byla vstupní nahrávka pořízena. Klasifikátor je založen na vícevrstvé hustě propojené neuronové síti. Topologie neuronové ... -
Synchronizace textu a audia
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem nástroje pro synchronizaci textu a audia na úrovni jednotlivých grafémů a fonémů. V práci jsou také diskutovány možné přístupy k synchronizaci a případná omezení a problémy, kterým ... -
Správa serverových farem
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom systému pre komplexnú správu a monitorovanie serverových fariem založených na operačnom systéme Red Hat Enterprise Linux/CentOS pomocou nástroja Ansible. V práci je uvedený stručný popis ... -
Interaktivní grafická prezentace dat na WWW
Tato bakalářská práce se zabývá interaktivní grafickou reprezentací velkého množství dat,tak aby byl uživateli poskytnut co nejlepší přehled o požadovaných informacích. Po prů-zkumu možností a technologií zabývajících se ... -
Informační systém florbalového klubu
Tato práce se zabývá vytvořením informačního systému pro podporu organizace akcí pořádaných florbalovým klubem. Jedná se o webovou aplikaci postavenou na frameworku Flask. Systém umožňuje trenérům získat přehled o účasti ...