Now showing items 1-5 of 5

  • Aktivní učení s neuronovými sítěmi 

    Beneš, Štěpán
    Práce se věnuje problematice propojení aktivního učení a konvolučních neuronových sítí při rozpoznávání obrazu. Cílem je pozorovat chování vybraných strategií aktivního učení v širším spektru podmínek. Nejprve se v práci ...
  • Inkrementální stahování webu pomocí systému Bubing 

    Ondřej, Karel
    Tato bakalářská práce se zabývá úpravou systému BUbiNG pro takzvané inkrementální stahování. V práci jsou dále popsány hlavní problémy spojené s inkrementálním stahováním internetu a využití dalších open-source systémů pro ...
  • Podpora hry Krycí jména na mobilním telefonu s OS Android 

    Grossmann, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace pro podporu hraní společenské hry Krycí jména pro zařízení s operačním systémem Android. Aplikace pomáhá uživateli se strategií a usnadňuje rozhodování při podávání nápovědy. ...
  • Posilované učení pro hraní hry Starcraft 

    Chábek, Lukáš
    Práce se zabývá metodami strojového učení aplikovanými pro hraní strategických her v realném čase. V práci se zabývám metodou strojového učení Q-learning založenou na zpětnovazebním učení. Praktická část práce je implementování ...
  • Řízení boje ve hře Starcraft II pomocí umělé inteligence 

    Krajíček, Karel
    Táto práca sa zaoberá využitím umelej inteligencie a návrh funkčného modulu pre strategickú hru StarCraft II. Riešenie využíva neurónové siete a Q-learning pre boj. Pre implementáciu systému a jej prepojenie s hrou StarCraft ...