Now showing items 1-9 of 9

  • Analýza obsahu sociálních sítí týkající se českých mobilních operátorů 

    Pavlů, Jan
    Tato práce se zabývá analýzou postojů u příspěvků ze sociálních sítí týkajících se českých mobilních operátorů. Kromě analýzy postojů se zaměřuje na vizualizací stažených a analyzovaných dat. Analýza postojů je provedena ...
  • Automatické vyhodnocování studentských projektů v Pythonu 

    Kyseľ, Juraj
    Táto práca sa zameriava na automatické vyhodnocovanie študentských kódov v programovacom jazyku Python. Dôraz je predovšetkým kladený na spätnú väzbu, ktorá má študentov usmerniť v správnych praktikách písania pythonovského ...
  • Navrhování klíčových slov v Centrálním portálu knihoven 

    Balaga, Róbert
    Táto práca sa zaoberá rôznymi metódami extrakcie kľúčových výrazov z dokumentov, zo zameraním na diela z Centrálneho portálu knižníc. Boli implementované rôzne metódy z kategórie štatistických, lingvistických metód a metód ...
  • Podpora hry Krycí jména na mobilním telefonu s OS Android 

    Grossmann, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace pro podporu hraní společenské hry Krycí jména pro zařízení s operačním systémem Android. Aplikace pomáhá uživateli se strategií a usnadňuje rozhodování při podávání nápovědy. ...
  • Posilované učení pro hraní hry Starcraft 

    Chábek, Lukáš
    Práce se zabývá metodami strojového učení aplikovanými pro hraní strategických her v realném čase. V práci se zabývám metodou strojového učení Q-learning založenou na zpětnovazebním učení. Praktická část práce je implementování ...
  • Prohledávání sémanticky anotovaných textů 

    Grešová, Katarína
    Táto práca sa zaoberá problematikou sémantického vyhľadávania nad indexami rozsiahlych textových dát. Cieľom práce je navrhnúť a implementovať vyhľadávací systém s webovým užívateľským rozhraním umožňujúci dynamickú ...
  • Rozšíření systému pro získávání, zpracování a analýzu rozsáhlých kolekcí textů z webu 

    Matějka, Jiří
    Cílem práce je rozšířit stávající systém pro kolekci, stahování, zpracování a analýzu webových stránek. Práce se zabývá automatizací veškeré prováděné činnosti, přináší nové nástroje do stávajícího systému a nabízí nejen ...
  • Řízení boje ve hře Starcraft II pomocí umělé inteligence 

    Krajíček, Karel
    Táto práca sa zaoberá využitím umelej inteligencie a návrh funkčného modulu pre strategickú hru StarCraft II. Riešenie využíva neurónové siete a Q-learning pre boj. Pre implementáciu systému a jej prepojenie s hrou StarCraft ...
  • Určování typů entit na základě extrakce informací z Wikipedie 

    Rusiňák, Petr
    Cílem této práce je identifikovat typy článků na Wikipedii (např. rozlišit články o osobách od článků o sportovních utkáních), přičemž tento systém by měl být použitelný pro libovolný typ extrahované entity. Vstupem pro ...