Now showing items 1-20 of 268

  • Algoritmické obchodování na burze s využitím umělých neuronových sítí 

    Poláček, Samuel
    Algoritmické obchodovanie na rôznych typoch búrz nie je novinkou. Obor neurónových sietí poskytuje mnohé nástroje, ktoré nájdu svoje uplatnenie aj v tejto sfére. Táto bakalárska práca sa zaoberá obchodovaním na trhu s ...
  • Systém pro správu marketingových kampaní na sociální síti Facebook 

    Stejskalová, Andrea
    Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat systém pro správu marketingových kampaní na sociální síti Facebook. Tento systém je navržen pro snadnou správu marketingových kampaní stránek služby Facebook ...
  • Monitorování teploty menších objektů 

    Handzuš, Jakub
    Cieľom tejto práce je navrhnúť a implementovať IoT systém pre sledovanie teploty ovzdušia menších objektov, napr. domácností. Nakoľko má byť daný systém finančne dostupný širšej verejnosti, je nutné, aby bol schopný plnej ...
  • Rozpoznávání objektů grafického uživatelského rozhraní pro vizuální testování 

    Kisela, Sebastián
    Bakalárska práca sa sústredí na analýzu súčasných metód používaných pri testovaní grafického používateľského rozhrania, ako aj nástrojmi na to použitými. Stanovuje špecifikácie požiadavkov a návrh metód rozpoznávania ...
  • Určování polohy robota na základě měření ze senzorů 

    Čakloš, Ondrej
    Cieľom tejto práce je vytvoriť program, ktorý bude prijímať merania zo senzorov robota, previesť  fúziu senzorov a vyhodnotiť polohu robota na základe tejto fúzie. Pri riešení som použil znalosti o pravdepodobnostnej ...
  • Demonstrační aplikace lineární logistické regrese 

    Bak, Adam
     Táto bakalárska práca sa zaoberá lineárnou logistickou regresiou, modelom pre strojové učenie. Cieľom tejto práce je podrobne preskúmať a zanalyzovať ako tento klasifikačný model funguje, aby bolo možné vyvinúť učebnú ...
  • Hra využívající projekce na dotykový stůl 

    Kovaľan, Patrik
    Táto práca je o využití interaktívneho stola ARTable pre hranie kartovej hry Poker. Výsledkom práce je aplikácia, ktorá je premietaná na plochu stolu a ovládaná pomocou dotykovej plochy. Medzi komponenty tohto systému patri ...
  • Perzistentní prostředí pro Java Virtual Machine 

    Bayer, Jan
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice perzistence v jazyce Java. Představuje a porovnává existující standardy a systémy, a zabývá se návrhem a implementací perzistenčního prostředí pro platformu Java SE s výstupem ...
  • Akcelerace neuronové sítě pro jazykové modelování 

    Labaš, Dominik
    Táto práca sa zaoberá akceleráciou neurónovej siete pre jazykové modelovanie. Cieľom práce je optimalizovať model doprednej neurónovej siete. Pri urýchľovaní neurónovej siete sme využili zmenu aktivačnej funkcie, predpočítanie ...
  • IoT řešení na bázi SoC MT7688 

    Lužný, Jakub
    Tato práce se zabývá vývojem vestavěného zařízení pro Internet věcí na platformě MediaTek MT7688A. Prozkoumává možnosti této platformy a dostupné řešení typu System on Module. Na základě těchto poznatků je implementován ...
  • Detekce významných bodů v medicínských obrazech pomocí hlubokých neuronových sítí 

    Škandera, Juraj
    Táto práca sa zaoberá detekciou anatomických bodov z cefalometrických RTG snímkov pomocou konvolučných neurónových sietí. Program pracuje nad verejne dostupným datasetom, ktorý obsahuje bočné RTG snímky lebky. V rámci práce ...
  • Redukce automatů používaných ve filtraci síťového provozu 

    Semrič, Jakub
    Cieľom tejto práce je navrhnúť škálovateľné metódy pre redukciu nedeterministických konečných automatov používaných vo filtrácii paketov. Uvádzame dva prísty redukcie automatov založené na elminácii stavov. Aby sme dosiahli ...
  • Navrhování klíčových slov v Centrálním portálu knihoven 

    Balaga, Róbert
    Táto práca sa zaoberá rôznymi metódami extrakcie kľúčových výrazov z dokumentov, zo zameraním na diela z Centrálneho portálu knižníc. Boli implementované rôzne metódy z kategórie štatistických, lingvistických metód a metód ...
  • Emulace DPDK běžícího na procesoru NXP v systému QEMU 

    Postolka, Matěj
    Tato práce řeší emulaci síťové funkcionality procesoru NXP QorIQ LS2088A z důvodu testování DPDK aplikací určených pro tuto platformu. Síťová funkcionalita této platformy je poskytována emulovaným PCI zařízením, které je ...
  • Webové rozhraní pro správu dat 

    Samek, Jan
    Tato práce se věnuje problematice návrhu a implementaci webové aplikace pro správu dat. Aplikace umožňuje administrátorovi vytvářet a graficky upravovat prezentace datových sestav, které jsou následně prostřednictvím ...
  • Uživatelské rozhraní s využitím mobilního zařízení a kamery 

    Jelínek, Dalibor
    Tato diplomová práce se zabývá vývojem uživatelského rozhraní, které umožní ovládat mobilní zařízení bez použití rukou za pomocí kamery. Práce zahrnuje rešerši existujících řešení bezdotykového ovládání počítačových zařízení ...
  • Inteligentní systém pro detekci nežádoucích plynů a kouře v interiéru 

    Kurák, Ondrej
    Cieľom tejto práce je vytvoriť zariadenie na detekciu dymu a nebezpečných plynov vznikajúcich pri požiari. Pre riešenie zvoleného problému je navrhnuté zariadenie, ktoré dokáže tieto nebezpečné látky detekovať skôr ako ...
  • Doplnění geografických souřadnic do fotografií podle záznamu trasy 

    Mareš, Jiří
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou doplnění geografických souřadnic do metadat fotografií za pomoci záznamu trasy pořízeného například využitím systému GPS. Kromě automatického doplnění dat má uživatel možnost ...
  • Změření vlivu akustiky prostředí na úspěšnost rozpoznávače řeči 

    Paliesek, Jakub
    Táto bakalárska práca sa venuje sledovaniu vplyvu akustických parametrov na úspešnosť rozpoznávania reči. Použité rozpoznávače sú vyhodnotené na korpusoch Speecon, Temic a LibriSpeech. Porovnávané sú rôzne verzie týchto ...
  • Chatbot postavený na umělých neuronových sítích 

    Čechák, Jiří
    Bakalářská práce popisuje implementaci a způsob fungování generativního chatbotu. Chatbot byl implementován v jazyce Python pomocí umělých neuronových sítí a je založen na sequence-to-sequence principu. Výsledný chatbot ...