Show simple item record

Effective Use of Limited Game Space

dc.contributor.advisorNajman, Pavelcs
dc.contributor.authorBrestič, Tomášcs
dc.date.accessioned2018-10-21T20:55:18Z
dc.date.available2018-10-21T20:55:18Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationBRESTIČ, T. Efektivní využití omezeného herního prostoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2018.cs
dc.identifier.other114912cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/84920
dc.description.abstractZařízení pro virtuální realitu (VR), která jsou již dnes dostupná běžným spotřebitelům, umožňují pohyb uživatele po virtuální scéně na základě sledování jeho fyzického pohybu ve skutečném světě. S použitím takové metody jako hlavního či jediného způsobu pohybu hráče ve VR se však pojí určitá úskalí, a naprostá většina VR aplikací je proto stále založena na jiných metodách, které ale dostupný prostor ani uvedené vlastnosti zařízení příliš nevyužívají. Hlavním účelem této práce je navrhnout a předvést možný způsob implementace vedoucí k využití dostupného fyzického prostoru, a pokusit se následně vyhodnotit, zda aplikace přímo založená na popsaném způsobu pohybu může uživatele lépe zaujmout a nabídnout jim lepší zážitek, a zda tedy má význam takovou aplikaci vyvíjet i přes existenci zmíněných nástrah.cs
dc.description.abstractCurrent generation of consumer electronics products for virtual reality (VR) allows to track user motion in physical play area which can be converted into a corresponding change of their position in a virtual environment. There are, however, some potential pitfalls with using this approach as the main method of user motion in the virtual space. Therefore, vast majority of contemporary applications is based on different methods that do not take advantage of the available play area and the possibilities of the input devices in their entirity. The main goal of this thesis is to propose and demonstrate a feasible way of implementation allowing the use of available physical space and to try to evaluate whether basing the user motion in an application on the described approach can result in an increase of user interest, attract more users and offer them better experience, and whether it therefore can be profitable in spite of all the related disadvantages.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectHCIcs
dc.subjectuživatelské rozhranícs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectroom-scale VRcs
dc.subjecttechniky pohybucs
dc.subjectHCIen
dc.subjectuser interfaceen
dc.subjectvirtual realityen
dc.subjectroom-scale VRen
dc.subjecttravel techniquesen
dc.titleEfektivní využití omezeného herního prostorucs
dc.title.alternativeEffective Use of Limited Game Spaceen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-18cs
dcterms.modified2018-09-07-09:57:03cs
thesis.disciplinePočítačová grafika a multimédiacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid114912en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 08:44:39en
sync.item.modts2019.05.18 06:39:49en
dc.contributor.refereeKapinus, Michalcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record