Optimalizace konstrukce ramene nápravy
Optimalization of suspension arm design
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací ramene zavěšení z hlediska tuhosti vedení kola a hmotnosti. This thesis is concerned with the optimalization of suspension arm desing in term of rigidity wheel direction and weight.
Keywords
Střed klopení, odklon, odpružení závodního automobilu, Roll center, wheel camber, race car suspensionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Automobilní a dopravní inženýrstvíComposition of Committee
doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) prof. Ing. František Bauer, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (člen) doc. RNDr. Karel Pellant, CSc. (člen) prof. RNDr. Ing. Josef Nevrlý, CSc. (člen)Date of defence
2011-06-16Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/8507Source
GAŠPAR, D. Optimalizace konstrukce ramene nápravy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.Collections
- 2011 [491]