Mobilní hra s použitím rozšířené reality
Mobile Game Using Augmented Reality
dc.contributor.advisor | Najman, Pavel | cs |
dc.contributor.author | Konečný, Adam | cs |
dc.date.accessioned | 2018-10-21T17:32:27Z | |
dc.date.available | 2018-10-21T17:32:27Z | |
dc.date.created | 2018 | cs |
dc.identifier.citation | KONEČNÝ, A. Mobilní hra s použitím rozšířené reality [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2018. | cs |
dc.identifier.other | 114820 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11012/85093 | |
dc.description.abstract | Cílem práce bylo vytvoření hry v rozšířené realitě pro operační systém iOS. Výsledná hra je založena na herním žánru tower defense. Práce se věnuje rozšířené realitě a jejímu vývoji, dále popisuje nástroje potřebné pro vytvoření této hry. Další část práce popisuje návrh a následnou realizaci tohoto projektu. Nakonec se věnuje dostupným nástrojům pro testování, testování samotnému a rozebere výsledek testování. | cs |
dc.description.abstract | Main goal of this thesis was to create a game in augmented reality running on iOS operating system. The game is based on the tower defense game genre. The thesis describes augmented reality and its history. The work also describes tools which are necessary to create this project. Following part describes the design and development process of the game. Lastly the thesis deals with the tools available for testing, testing itself and its results. | en |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií | cs |
dc.rights | Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení | cs |
dc.subject | Rozšířená | cs |
dc.subject | realita | cs |
dc.subject | iOS | cs |
dc.subject | Unity | cs |
dc.subject | Xcode | cs |
dc.subject | ARKit | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | obrana | cs |
dc.subject | věž | cs |
dc.subject | iPhone | cs |
dc.subject | iPad | cs |
dc.subject | Augmented | en |
dc.subject | reality | en |
dc.subject | iOS | en |
dc.subject | Unity | en |
dc.subject | Xcode | en |
dc.subject | ARKit | en |
dc.subject | game | en |
dc.subject | defense | en |
dc.subject | tower | en |
dc.subject | iPhone | en |
dc.subject | iPad | en |
dc.title | Mobilní hra s použitím rozšířené reality | cs |
dc.title.alternative | Mobile Game Using Augmented Reality | en |
dc.type | Text | cs |
dcterms.dateAccepted | 2018-06-11 | cs |
dcterms.modified | 2020-05-10-16:13:24 | cs |
thesis.discipline | Informační technologie | cs |
thesis.grantor | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédií | cs |
thesis.level | Bakalářský | cs |
thesis.name | Bc. | cs |
sync.item.dbid | 114820 | en |
sync.item.dbtype | ZP | en |
sync.item.insts | 2021.11.08 13:00:17 | en |
sync.item.modts | 2021.11.08 12:48:55 | en |
eprints.affiliatedInstitution.faculty | Fakulta informačních technologií | cs |
dc.contributor.referee | Kapinus, Michal | cs |
dc.description.mark | A | cs |
dc.type.driver | bachelorThesis | en |
dc.type.evskp | bakalářská práce | cs |
but.committee | doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Ondřej Lengál, Ph.D. (člen) | cs |
but.defence | Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A. | cs |
but.result | práce byla úspěšně obhájena | cs |
but.program | Informační technologie | cs |
but.jazyk | čeština (Czech) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
2018 [278]