Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě
Suggestion to improve marketing strategy of the company
Author
Advisor
Meluzín, VáclavReferee
Ševčíková, KamilaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s marketingovým řízením firmy. Obsahuje návrh takové strategie marketingového řízení, jehož respektování povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy, a tím i k upevnění jejího postavení na trhu a vytlačení slabší konkurence. Master´s thesis analyzes problems associated with the marketing management of a business company. It suggests the marketing management´s strategy which, if respectfully followed, would lead to better company propagation and distribution and at the same time to a stronger market position and to a riddance of the weaker competition.
Keywords
distribuce, propagace, cenová politika, marketingová strategie, konkurence, SWOT analýza, marketingový mix, marketingový výzkum, distribution, promotion, price policy, marketing strategy, competition, SWOT analysis, marketing mix, marketing researchLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
Ing. Miroslava Krčmová (předseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) Ing. Václav Meluzín (člen)Date of defence
2008-06-09Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/896Source
JELÍNKOVÁ, M. Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [373]