• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě

Suggestion to improve marketing strategy of the company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.026Mb)
review_11986.html (3.647Kb)
Author
Jelínková, Martina
Advisor
Meluzín, Václav
Referee
Ševčíková, Kamila
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s marketingovým řízením firmy. Obsahuje návrh takové strategie marketingového řízení, jehož respektování povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy, a tím i k upevnění jejího postavení na trhu a vytlačení slabší konkurence.
 
Master´s thesis analyzes problems associated with the marketing management of a business company. It suggests the marketing management´s strategy which, if respectfully followed, would lead to better company propagation and distribution and at the same time to a stronger market position and to a riddance of the weaker competition.
 
Keywords
distribuce, propagace, cenová politika, marketingová strategie, konkurence, SWOT analýza, marketingový mix, marketingový výzkum, distribution, promotion, price policy, marketing strategy, competition, SWOT analysis, marketing mix, marketing research
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
Ing. Miroslava Krčmová (předseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) Ing. Václav Meluzín (člen)
Date of defence
2008-06-09
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/896
Source
JELÍNKOVÁ, M. Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [373]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV