Show simple item record

Design of Gear Timing Mechanism for SI Engine

dc.contributor.advisorSvída, Davidcs
dc.contributor.authorŠtábl, Tomášcs
dc.date.accessioned2019-05-17T06:03:50Z
dc.date.available2019-05-17T06:03:50Z
dc.date.created2009cs
dc.identifier.citationŠTÁBL, T. Návrh ventilového rozvodu pro zážehový motor [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.cs
dc.identifier.other19181cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/9026
dc.description.abstractTomáš ŠTÁBL Návrh ventilového rozvodu pro zážehový motor. DP, ÚADI, 2009, str. 62, obr. 27. Diplomová práce se zabývá návrhem ventilového rozvodu zážehového motoru pro sportovní účely. Vlastnímu návrhu předchází rozdělení a rešerše moderních ventilových rozvodů, popis sil působících na ventilový rozvod, rozdělení a popis jednotlivých částí zdvihové křivky vačky, ventilových pružin a dynamických modelů ventilového rozvodu. V práci jsou navrženy zdvihové křivky vaček se spojitým průběhem zrychlení, ventilové pružiny a tlumič vlastních kmitů ventilových pružin pro motor Honda CBR 929RR a je provedena dynamická analýza chování ventilového rozvodu.cs
dc.description.abstractTomáš ŠTÁBL Design of Gear Timing Mechanism for SI Engine MT, IAE, 2009, 62 pp., 27 fig. This master thesis is concerning the valve train proposal of the spark ignition engine for sports purposes. Antecedent to the actual proposal is the division and retrieval of the modern valve trains, the valve train acting forces description, division and description of the individual valve-lift curve parts , valve springs and the dynamic models of the valve train. In the thesis there are designed the valve lift curves with the continuous course of acceleration, valve springs and valve springs natural oscillations damper for engine Honda CBR 929RR. The dynamic analysis of valve train approach is performed.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectventilový rozvodcs
dc.subjectvačkycs
dc.subjectventilové pružinycs
dc.subjectzdvihová křivkacs
dc.subjectPolydynecs
dc.subjectdynamika vačkového mechanismucs
dc.subjectvalve trainen
dc.subjectcamshaften
dc.subjectvalve springen
dc.subjectlift curveen
dc.subjectPolydyneen
dc.subjectdynamics valve train mechanismen
dc.titleNávrh ventilového rozvodu pro zážehový motorcs
dc.title.alternativeDesign of Gear Timing Mechanism for SI Engineen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2009-06-15cs
dcterms.modified2009-07-15-11:45:22cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid19181en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 00:17:42en
sync.item.modts2020.03.30 21:41:41en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeBeran, Martincs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Stanislav Beroun, CSc. (předseda) prof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Eduard Malenovský, DrSc. (člen) doc. Ing. Miroslav Suchánek, CSc. (člen) (člen) prof. Ing. Milan Pavelek, CSc. (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record