Show simple item record

Communication Strategy of Racio, Ltd.

dc.contributor.advisorŠimberová, Ivetacs
dc.contributor.authorGrandič, Tomášcs
dc.date.accessioned2019-04-03T21:52:21Z
dc.date.available2019-04-03T21:52:21Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationGRANDIČ, T. Komunikační strategie firmy Racio, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.cs
dc.identifier.other49236cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/9589
dc.description.abstractPředmětem mé diplomové práce Komunikační strategie firmy Racio je analýza marketingové komunikace u firmy Racio, s.r.o. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. Druhá část je aplikace jednotlivých analýz a prostřednictvím nich se snažím vyhodnotit silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti a hrozby. Ve vlastních návrzích řešení pak navrhuji novou komunikační strategii společnosti, která by zamezila některým slabým stránkám a plynoucím hrozbám pro společnost.cs
dc.description.abstractThe theme of my Master‘s Thesis called “Communicational Strategy of the company Racio” is the analysis of marketing communication in the company Racio. First part deals with the theoretical solution of process of marketing communication. In the second part I try to assess strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company by the help of used analyses. In the last part of Master Thesis I try to propose new communication strategy that will be able to avoid some of weaknesses and threats for the company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjecte-marketingcs
dc.subjectintegrovaná komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpropagace.cs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjecte-marketingen
dc.subjectintegrated communicationen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectpromotion.en
dc.titleKomunikační strategie firmy Racio, s.r.o.cs
dc.title.alternativeCommunication Strategy of Racio, Ltd.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-11cs
dcterms.modified2012-06-15-08:18:03cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid49236en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 09:04:42en
sync.item.modts2019.05.18 13:00:49en
dc.contributor.refereePěček, Jancs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record