Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Marketing Research of Customer Satisfaction
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Ing.Jaroslav ŠtůlaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení dotazníku spokojenosti zákazníků na veterinární klinice TOSA. Teoretická část je věnována problematice marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníků a dotazníku jako nástroji při sběru informací. Praktická část obsahuje seznámení se společností, zpracování dotazníku, analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, které by měli vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků. This thesis is focusing on proposition, implementation and evaluation of satisfaction questionary of customers at the VET clinic called TOSA. Theoretical part is focused on problems in marketing research, customers satisfaction and questionare as an instrument for collection of information. Practical part contains tasks such as familiarization with company, questionare processing, analysis of obtained data and suggestions for improvement that should carry on to enhanced satisfaction of customers.
Keywords
Marketingový výzkum, spokojenost, zákazník, dotazník, služby, měření spokojenosti, marketingový mix, Marketing research, satisfaction, customer, questionnaire, services, measuring of satisfaction, marketing mixLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-10Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/981Source
GRYGOVÁ, E. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]