• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

Marketing Research of Customer Satisfaction

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.630Mb)
review_24651.html (3.625Kb)
Author
Grygová, Eva
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Ing.Jaroslav Štůla
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení dotazníku spokojenosti zákazníků na veterinární klinice TOSA. Teoretická část je věnována problematice marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníků a dotazníku jako nástroji při sběru informací. Praktická část obsahuje seznámení se společností, zpracování dotazníku, analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, které by měli vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků.
 
This thesis is focusing on proposition, implementation and evaluation of satisfaction questionary of customers at the VET clinic called TOSA. Theoretical part is focused on problems in marketing research, customers satisfaction and questionare as an instrument for collection of information. Practical part contains tasks such as familiarization with company, questionare processing, analysis of obtained data and suggestions for improvement that should carry on to enhanced satisfaction of customers.
 
Keywords
Marketingový výzkum, spokojenost, zákazník, dotazník, služby, měření spokojenosti, marketingový mix, Marketing research, satisfaction, customer, questionnaire, services, measuring of satisfaction, marketing mix
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-10
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/981
Source
GRYGOVÁ, E. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Collections
  • 2010 [435]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV