POLNICKÝ, V. Studie chování ručičky rychloměru při dopravní nehodě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2013.
Student prokázal, že je schopen samostatně řešit zadaný problém, i když k jeho vyřešení je v současné době nedostatek technicky přijatelných podkladů. Velmi hezká je kapitola 7, kde student nad rámec zadání provedl testování komponentů sdruženého panelu přístrojů. Práci konzultoval a připomínky povětšinou zapracoval.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | Student představil problematiku ukazatelů rychlosti a provedl i rešerší současného stavu zkoumání v této oblasti. Na základě reálných nehod a jejich výsledků poté hodnotil, zda lze údaj zaseknuté ručičky rychloměru považovat v některých případech za technicky přijatelný. Nad rámec zadání provedl namodelování ručičky a její testování s rozdílným konstrukčním uspořádáním. | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | Některé tabulky (např. str. 11) nemají správnou formální úpravu. V práci je množství překlepů. | |
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | B | Rozsah teoretické část pro daný typ praktické práce je dostatečný. | |
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | A | Student si zajistil poměrně dost podkladů z reálných dopravních nehod. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | B | K danému tématu se nachází minimum informačních zdrojů a použitelné literatury. Student prokázal schopnost opatřit si i jiné podklady a práci s nimi. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | Přínos práce je jednoznačný a neoddiskutovatelný, neboť danému tématu se dosud nikdo komplexněji a zkoumáním na více nehodách nevěnoval. | |
Odborná úroveň diplomové práce | A | Po odborné stránce nelze práci rovněž nic podstatného vytknout. |
Předloženou diplomovou práci doporučuji k obhajobě a navrhuji hodnocení velni dobře / B.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | A | Diplomová práce svým obsahem odpovídá zadání. | |
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | A | Student přistoupil k řešení zodpovědně, aktivně a s kreativitou. | |
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | B | Zpracování diplomové práce je na dobré úrovni. Student v diplomové práci použil více metod pro stanovení závěru. | |
Obtížnost a správnost řešení | A | Vzhledem k omezenému množství dopravních nehod student řešil danou problematiku více metodami na sobě nezávislými. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | Závěr diplomové práce ukazuje na věrohodnost zaseknuté ručičky tachometru. Dává možnost více proniknout do dané problematiky a v praxi možnost rozhodnout se, zda je možné zaseknuté rychlosti přikládat věrohodnost. | |
Odborná jazyková úroveň | B | Práce je přehledná, zpracovaná na dobré jazykové úrovni. | |
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | B | Práce je přehledná, ilustrovaná, místy jsou překlepy a obrázky zasahují do nadpisů jiných kapitol. |
eVSKP id 63302