BOUCHALÍKOVÁ, A. Marketingové řízení firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Práci považuji za zdařilou, kladně hodnotím jak celkovou úroveň práce, analýz, návrhů, tak také formu prezentace výsledků. Pro obhajobu nabízím tyto otázky: Jak hodnotíte dopad IPZ na prodejnost Vašich produktů? Jakým způsobem provádí společnost analýzu výdajů, vynaložených na reklamu? Co byste jim v tomto směru doporučila?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A Předložené návrhy důsledně směřují do "klasicky" vymezených prvků marketingového mixu, jsou podloženy finančními úvahami (změna nákladů, tržeb), jsou logicky zdůvodněné.
Přínos a praktické využití návrhu B Návrhy mohou být přínosem pro firmu, postrádám zde ale ještě pohled zákazníka - např. doporučení, směřující ke zvýšení prodeje "ze dvora" a s tím spojené zvýšení cen může narazit na značnou "cenovou citlivost" zákazníků...
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Autorka pracovala zcela samostatně, od samého začátku si byla vědoma svých cílů a možností, jak je dosáhnout, na mé připomínky reagovala věcně a s rozmyslem.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A Bez připomínek.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A Práce je i po formální stránce velmi dobře zpracovaná, diskutabilní je rozložení údajů o vývoji tržeb v grafu 2 a 3 - přehlednější by bylo sloučení těchto údajů do jednoho grafu.
Splnění cíle a rozsahu zadání A Cíle považuji za splněné.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A Teoretická část je velmi dobře zpracovaná, autorka vychází z relevantních, dobře zvolených teoretických koncepcí, tyto jsou vhodně zařazeny do kontextu celé práce.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B Řada podstatných údajů, postrádám zde delší časové řady ukazatelů (např. objemy tržeb, realizovaný prodej přes obchodní řetězce...)
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Mlčoch, Miroslav

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 47544