KOLEK, M. Strategie vstupu produktu "A" na Český a Slovenský trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

The presented proposals are well supported by deep and professional analysis made. I appreciate usage of dynamic marketing mix model as well as NPV model for further evaluation of the proposed strategies. Question: Czech and Slovak markets are considered to be very similar. What are the major differences between those two markets you could identify and what are the trends for the future? Will these markets get even closer or will they get different due to legislation changes, customer behaviour and mentality changes etc?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Kryglová, Ivana

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 41042