VACULÍK, L. Marketingové zhodnocení návštěvy Svatého otce Benedikta XVI. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Student si zvolil nelehké téma se kterým se vcelku dobře vypořádal. Přes některá drobná pochybení (např.dávat do souvislosti marketing a rozvoj cechů a hanzovních měst ve středověku je přinejmenším nezvyklé)se s tématem vypořádal dobře a vcelku vhodným způsobem aplikoval marketing i když bych očekával tuto aplikaci realizovanou do větší hloubky. Podobně závěry z pohledu jejich využití pro akce podobného druhu považuji za trochu vágní. V první kapitole si student stanovuje cíl práce, postup a její obsah, v následujícím textu cíl naplňuje. V teoretické části by možná trochu méně znamenalo více, ne všechny její části považuji však za zcela relevantní k tématu. Práce je jinak na velmi dobré úrovni a tomu odpovídá i mé hodnocení.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 32564