VACULÍK, L. Marketingové zhodnocení návštěvy Svatého otce Benedikta XVI. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Světlík, Jaroslav

Student si zvolil nelehké téma se kterým se vcelku dobře vypořádal. Přes některá drobná pochybení (např.dávat do souvislosti marketing a rozvoj cechů a hanzovních měst ve středověku je přinejmenším nezvyklé)se s tématem vypořádal dobře a vcelku vhodným způsobem aplikoval marketing i když bych očekával tuto aplikaci realizovanou do větší hloubky. Podobně závěry z pohledu jejich využití pro akce podobného druhu považuji za trochu vágní. V první kapitole si student stanovuje cíl práce, postup a její obsah, v následujícím textu cíl naplňuje. V teoretické části by možná trochu méně znamenalo více, ne všechny její části považuji však za zcela relevantní k tématu. Práce je jinak na velmi dobré úrovni a tomu odpovídá i mé hodnocení.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
B

Otázky

Posudek oponenta

Carda, Jakub

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 32564