NOVÁK, M. Návrh hardwaru řídící jednotky dieselového vstřikovacího systémuu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Šteffan, Pavel

Student Bc. Matyáš Novák vypracoval diplomovou práci na téma „Návrh hardwaru řídící jednotky dieselového vstřikovacího systému“. Cílem práce byl návrh nové řídicí jednotky pro dieselové vstřikovací systémy Common Rail. Práce je přehledně členěna mezi teoretickou a praktickou část. Praktická část tvoří většinu obsahu diplomové práce. Nedílnou součástí jednotlivých kapitol je porovnání nového návrhu s předchozím stavem. Práce je náležitě doplněna názornými ilustračními obrázky. Při řešení student prokázal své odborné znalosti a dobrou orientaci v dané problematice. Jednotlivé elektronické části byly realizovány, vyzkoušeny a proměřeny. K řešení dané problematiky student přistupoval velmi zodpovědně, pravidelně chodil na konzultace a sám navrhoval možná řešení vzniklých problémů. Student při práci vhodně využíval dostupnou literaturu. Navržené řešení je přínosné a je možné jej dále rozšiřovat. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem práci doporučuji k obhajobě.

Navrhovaná známka
A
Body
98

Posudek oponenta

Háze, Jiří

Diplomová práce řeší zajímavý problém řízení systému Common Rail u dieslových motorů. Diplomant v práci podrobně uvedl současný systém, který se v automobilech používá vč. několika testů, aby prokázal některé jeho něžádoucí vlastnosti. Následně přehledně a logicky prezentuje vlastní řešení vč. výsledků testovacích měření a porovnává je se starým systémem. Práci tak lze považovat za splněnou. Text DP je logicky rozdělen do na sebe navazujících kapitol, velmi pěkně se čte a lze dobře pochopit co diplomant popisuje. Po formální stránce mám několik připomínek. Popisky obrázků mají být na středu strany pod obrázkem. V některých případech je zarovnán vlevo. Pozor na slova řídící, měřící apod. Práci hodnotím stupněm A.

Navrhovaná známka
A
Body
94

Otázky

eVSKP id 94040