ZÁVODNÝ, O. Marketingový průzkum – případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
V předložené diplomové práci oceňuji, že předložené návrhy na rozsah poskytovaných produktů a služeb budovaného relaxačního centra jsou správně podložené provedeným průzkumem mezi potenciálními zákazníky v daném regionu. Diplomant se mohl podrobněji věnovat rozboru ekonomické návratnosti projektu a zpracovat i analýzu rizik. Detailněji mohl být rovněž zpracován časový harmonogram a rozpočet - nejen v jedné variantě, ale rovněž ve variantách zohledňujících možná rizika. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete hlavní rizikové faktory, které by mohly negativně ovlivnit úspěšnou realizaci projektu a jeho předpokládanou ekonomickou návratnost?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | D | ||
Přínos a praktické využití návrhu | D | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | C | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | D | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | C |
eVSKP id 40795