ZÁVODNÝ, O. Marketingový průzkum – případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci oceňuji, že předložené návrhy na rozsah poskytovaných produktů a služeb budovaného relaxačního centra jsou správně podložené provedeným průzkumem mezi potenciálními zákazníky v daném regionu. Diplomant se mohl podrobněji věnovat rozboru ekonomické návratnosti projektu a zpracovat i analýzu rizik. Detailněji mohl být rovněž zpracován časový harmonogram a rozpočet - nejen v jedné variantě, ale rovněž ve variantách zohledňujících možná rizika. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete hlavní rizikové faktory, které by mohly negativně ovlivnit úspěšnou realizaci projektu a jeho předpokládanou ekonomickou návratnost?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části D
Přínos a praktické využití návrhu D
Iniciativa a samostatnost při zpracování C
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání D
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Dobrý, Petr

Navrhovaná známka
C

eVSKP id 40795