HROUZEK, J. Alfa Romeo - konstrukční řešení od historie po současnost [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.
Student předložil závěrečnou práci, která svojí věcnou náplní, rozsahem i stylem zpracování splňuje požadavky nutné pro získání titulu Bc.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Bakalářská práce se zabývá konstrukčním řešením vozidel automobilky Alfa Romeo. Z práce je patrné, že se student v dané problematice dobře orientuje, ovšem na některých místech se dopustil drobných překlepů. Motory Twin Spark od objemu 1,8L jsou tzv. čtvercové a v případě 2,0L hodně nadčtvercové. Automobil AR 164 Q4 neměl dvoulitrový, ale třílitrový motor. V práci tohoto rozsahu by bylo vhodné (nutné) zmínit pana Giuseppe Bussa a jeho odkazu. Práce je logicky členěna a student prokázal, že dané problematice rozumí. Požadavky zadání byly zcela splněny. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 38450