SEDLÁČKOVÁ, V. Marketingový plán [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Diplomová práce je zpracována na dobré úrovni a stanovený cíl byl naplněn.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl naplněn. Navrhovaný soubor opatření je v souladu se stanoveným cílem a je logicky strukturován dle teoretického rámce. Kvalita navrhovaných opatření je velmi dobrá.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Diplomantka použila adekvátní techniky a metody pro sběr a analýzu dat. Vlastní výzkum byl proveden pečlivě a jednotlivé kroky na sebe logicky navazují.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Diplomatka velmi dobře interpretuje zjištěné skutečnosti z provedených analýz a vlastního výzkumu.
Praktická využitelnost výsledků B Navrhovaná opatření obsahují základní časové hledisko a také jednoduchý finanční rámec, což umožňuje jejich snadnější implementaci do praxe.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Odborná úroveň jazyka je průměrná. V diplomové práci jsou některé formulace nejasné (např. str 88 oddíl 5.5.2.). Označení tabulek je také v některých případech nejasné (str. 84 tabulka 20). Označení některých subkapitol v obsahu není logické (oddíl složení respondentů ve čtvrté kapitole Marketingový výzkum).
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce s informačními zdroji je na dobré úrovni. V diplomové práci jsou jen drobné chyby (např. absence tečky.).
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kovářová, Ivana

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 52641