WEIDENHÖFER, J. Problematika hodnocení produkce škodlivin ve výfukových plynech osobních vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2019.
Pan Jan Weidenhöfer přistupoval ke své práci zodpovědně a svědomitě. Na konzultace chodil dobře připraven a adekvátně reagoval na připomínky vedoucího. Pro úspěšné zvládnutí bakalářské práce z obsáhlého tématu problematiky emisních testů bylo potřeba nejprve nastudovat velké množství informací a ty následně logicky rozčlenit a shrnout, dále pak z nich pak vyvodit vlastní závěry. Pro vypracování práce student využíval řady podkladů, a to jak domácí, tak i zahraniční odborné literatury. Z celé práce je zřejmé, že se student v zdané problematice výborně orientuje a práci bych hodnotil jako velmi zdařilou. Zadání bakalářské práce bylo splněno v plném rozsahu a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Bakalářská práce pana Jana Weidenhöfra zdařile pojednává o v současnosti velmi aktuální problematice hodnocení produkce škodlivin ve výfukových plynech, se zaměřením pro osobní vozidla. Práce je velmi přehledně a logicky uspořádána, kde se student v úvodní části věnuje historii vzniku legislativních testů a jejich dalšímu vývoji z hlediska produkce jednotlivých škodlivin, dále pak také uvádí současné porovnání legislativních emisních požadavků v ostatních částech světa. V další části práce se pak již student podrobně věnuje měření emisí pomocí metodiky NEDC, kde správně zhodnocuje celou problematiku a rozebírá ji i z hlediska záměrného ovlivnění ze strany automobilek. Poslední část práce se věnuje již novým emisním testům, zejména pak RDE- měření v reálném provozu, kde je potřeba ocenit přehledné zpracování velmi aktuálního tématu a rovněž také to, že pro jeho vypracování musel čerpat z řady odborné, jak domácí, tak zahraniční literatury. Jak po obsahové tak po grafické stránce je práce na velmi dobré úrovni a student prokázal odborné schopnosti odpovídající znalostem studenta 3. roč. bakalářského studia. Zadání bakalářské práce bylo splněno v plném rozsahu. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 117409