TOMAN, P. Marketingový výzkum zavedení e-learningu – Hettich k.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Diplomant zaměřil svou pozornost na oblast e-learningu, a to v podmínkách firmy Hettich ČR. Stanovený cíl je poměrně neurčitý a pro účely diplomové práce nepříliš jasný, resp. poněkud nenáročný ("...získat podklady ke konečnému rozhodnutí, zda ve společnosti zavést e-learning jako formu vzdělávání svých zákazníků."). Naštěstí, diplomant tento cíl překročil tím, že kromě sběru podkladů prezentuje i návrh na zavaedení e-learningu (tj. formy výuky, výukových kurzů, požadavků na vybudování e-learningového systému). Diplomant postupoval samostatně, použité metody analýzy jsou vhodně zvolené. Navržená opatření směřují do oblasti uplatnění e-learningu pro vybranou skupinu zákazníků firmy. Návrhy jsou na poměrně obecné úrovni, postrádám zde propracovanější úvahy o ekonomických, organizačních a personálních aspektech navrhovaných opatření.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | Samostatná kapitola na samostatnou stránku (viz. kap. 4, kap. 5) | |
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 23539