STRMEŇ, M. Aplikační možnosti termovize v elektrotechnice [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
Student splnil úkoly podle zadání, v požadovaném rozsahu. Pracoval zcela samostatně s využitím doporučené literatury. Práce je po technické i odborné stránce velmi dobrá. Během řešení své bakalářské práce projevil student velkou dávku samostatnosti. K řešení zadaného problému přistupoval velice zodpovědně. Doporučuji práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Využití literatury | A | 10/10 | |
Formální zpracování práce | C | 15/20 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | B | 17/20 |
Předložená bakalářská práce je členěna do osmi kapitol. Práce má logické uspořádání, je vidět, že si student dal na koncepci práce záležet. Práce neobsahuje žádné věcné chyby, snad jen dvě drobnosti: Kapitola 3 má název Bezdotykové měření tepla, z popisu problematiky je zřejmé, že jde spíše o Bezdotykové měření teploty. Dále parametr Tamb by bylo lépe nazvat jako teplota okolí a ne teplota pozadí. Pečlivě je zpracována nejenom teoretická část vysvětlující principy bezdotykového měření, ale i vyhodnocení praktického měření je na nadprůměrné úrovni včetně diskuse o možných zdrojích chyb a obtíží. Rovněž po grafické a stylistické stránce má práce nadprůměrnou úroveň. Jenom drobné poznámky k anglickému abstraktu. Disconnector znamená odpojovač. Odpínač, na němž měření probíhalo, je switch-disconnector. Dále hladina vn se obvykle překládá MV (middle voltage), termínu high voltage odpovídá v ČR hladina vvn. Práci jako celek hodnotím na výbornou a doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 47/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 10/10 |
eVSKP id 18099