ŘEHÁK, M. Návrh marketingové strategie pro firmu Isolit - Bravo, spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu C Návrh zůstal v obecnější rovině. Není rozpracovaná implementace návrhu, např. v podobě harmonogramu a chybí zcela ekonomické zhodnocení návrhu.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B Drobné nesrovnalosti(např.Portrův model a Porterův model viz obsah).
Navrhovaná známka
B

Otázky

Posudek oponenta

Štěpánek, Kvido

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 11033