JUREKOVÁ, M. Marketingový mix masážního studia Radka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Práce naplňuje požadovaný standard. V některých částech práce není zcela jasná adekvátnost použité teorie vzhledem k následným analýzám a návrhům. U analytické části by se dalo polemizovat o vhodnosti některých z využitých metod. Návrhová část obsahuje několik návrhů, které by však mohli být i více rozpracované. Otázky k obhajobě: 1) Jak byste vyčíslila hodinu práce, kterou by majitelka věnovala aktualizaci Facebooku/ instagramu či čas a aktivity potřebné k pozvání zákazníků na Vánoční večírek (v rámci návrhu kap. 4.4.5 Public relations - event. marketing)?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků E V návrhové části se vyskytují některé kapitoly, které se spíše než návrh dají vnímat jako východiska pro stanovení konkrétního návrhu. Samotné návrhy by pak bylo vhodné více do hloubky rozpracovat.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací D Teoretická část práce mohla být zaměřena i na část týkající se on-line marketingu a sociálních sítí.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Mucha,, Martin

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod E
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji D
Navrhovaná známka
D

Otázky

eVSKP id 85446