KUČERA, P. Využití Inventor Studia v modelování, vizualizaci a animaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Student řešil komplexní téma, kde přesvědčivě prokázal schopnost řešit problematiku v mnoha oblastech: zvládl prostředí programu Autodesk Inventor, připravil manuál pro modul Inventor Studio, vytvořil model a animaci. Pracoval samostatně, zadání splnil. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 45/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | D | 13/20 | |
Formální zpracování práce | A | 18/20 | |
Využití literatury | B | 8/10 |
Předložená práce splňuje zadané body zadání. Její řešení je rozloženo do pěti kapitol , které na sebe logicky navazují a svědčí o cílevědomém přístupu studenta k vyřešení zadaného úkolu. V bakalářské práci je stručně popsán softwarový program Autodesk Inventor s popisem možností modulu Inventor Studio a vytvoření jeho manuálu. Jeho využití je znázorněno při postupu tvorby jednoduchého, ale v elektrických rozvodech nn důležitého přístroje a to trojfázového stykače pro spínání ve střídavých sítích nn. Z obrázků vyňatých z prezentace jsou patrné jednotlivé komponenty stykače a jejich složení při montáži. Připomínka k práci - v kap. 5.1.1 jsou některé nepřesnosti při charakterizování tohoto přístroje. Předložená práce je velice pečlivě vypracována a má velice dobrou obsahovou i grafickou úroveň. Výše uvedená připomínka hodnotu vyřešeného úkolu nijak nesnižuje.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 18/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 45/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | E | 10/20 | |
Formální zpracování práce | C | 7/10 |
eVSKP id 29137