BARTOŠOVÁ, M. Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu D Návrhová část práce se zabývá konkrétním návrhem, který je dobře rozpracován do několika možných variant realizace. Samotné téma však nabízí větší potenciál co se možných návrhů z oblasti marketingové komunikace týče.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání D
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C Analytická část je jasně směřována podle potřeb společnosti. Vhodně se zaměřuje na největšího konkurenta v regionu.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Volhejnová, Kristýna

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 52696