SÝKORA, M. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autor k práci a jejímu tématu přistupoval s viditelným zájmem. V práci prokazuje svoje schopnosti využít získaných poznatků v analytické i návrhové části. Přes nestandardní členění práce působí přehledným a uspořádaným dojmem. Škoda je, že autor do práce nemohl včlenit také jasné ilustrační obrázky týkající marketingové komunikace (reklamy, podpory prodeje) analyzované společnosti (jednalo se o přání analyzované společnosti z důvodu rychlé a jasné identifikace subjektu). Pozitivně hodnotím, že autor vložil jako možný nástroj pro komunikaci společnosti hodnocení portálu Heureka.cz, který reálně mnoho zákazníků při hledání vhodných produktů používá. Návrhy předložené v práci respektují výsledky analýz a je zde také viditelné využití osobních zkušeností autora. Návrhy směřují k cíli vytyčenému v zadání práce, jsou realizovatelné a pro analyzovanou společnost přínosné. Otázka k obhajobě: 1) Jaký USP - Unique Selling Proposition (co má Vaše značka/produkt a ostatní ne) by jste doporučil využívat jako klíčový pro reklamu produktů analyzované společnosti? Odpověď zdůvodněte.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Realizací návrhů předložených v práci by mělo dojít k naplnění stanovených cílů.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C V práci je využito standardního postupu a adekvátních metod.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autor prokazuje schopnost standardně interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Výsledky práce jsou pro analyzovanou společnost využitelné, ať už pro analytické výstupy, tak i pro svoji návrhovou část. Pro lepší využitelnost bylo vhodné mít předložené návrhy detailněji dopracované. Zde však byl opět trošku problém se zobrazením vizuálu společnosti a s tím související jednoznačnou identifikací analyzované společnosti.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce je však logicky a přehledně členěna do hlavních celků, i když nevyužívá standardní osnovy dle směrnice VUT v Brně. Je zde využito vhodné terminologie
Práce s informačními zdroji, včetně citací C V práci je využito adekvátních informačních zdrojů. Zejména v analytické části pak místy není zcela jasné, odkud autor čerpal konkrétní informace. Dá se však usuzovat, že jde o zdroje, které zmiňuje v kapitole 7.1 Sběr informací.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Chalupa, Patrik

Práce je poměrně zdařilá po věcné stránce, chápu tedy proč student doporučil vypracované návrhy a dávají mi smysl. Důležité je, že výsledek je skutečně aplikovatelný. Hůře jsem ohodnotil strukturu práce a jazykovou úroveň, občas se v textu nacházejí příliš dlouhé věty, nad ktery?mi jsem se musel zamy?šlet, abych pochopil jejich vy?znam. U informačních zdrojů bych v práci rád viděl více zdrojů ze současnosti, například z blogů největších agentur, přednášek na konferencích nebo rozhovorů s experty.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 127612