ŠTUPÁK, B. Záznamník [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Beneš, Petr

Bakalářská práce navazovala na předchozí semestrální projekt. Cílem práce bylo navrhnout a realizovat levný monitor stavu dřevěných střešních konstrukcí pro potřeby spolupracujícího pracoviště na FAST. Zadání vyžadovalo nastudovat problematiku z oblasti mikroprocesorové techniky, měřicí techniky a snímačů. Student dokázal samostatně získat potřebné znalosti a realizovat funkční zařízení splňující požadavky zadavatele. Pracoval velmi iniciativně a zcela samostatně, na pravidelné konzultace chodil připraven, s konkrétními a věcnými dotazy. Během práce se nesetkal s významnými problémy, zadání považuji za splněné v celém rozsahu.

Navrhovaná známka
A
Body
95

Posudek oponenta

Bejček, Ludvík

Zadání po stránce odborné i časové považuji za značně náročné, domnívám se, že by mohlo být vzhledem k rozsahu problematiky použitelné i pro diplomovou práci. Zadání bylo beze zbytku splněno. Je sice možné diskutovat o některých aspektech práce (např. nepoužití některých finálních výrobků od fy Fluke, Ahlborn atd., ale s výše uvedenými skutečnostmi považuji uvedenou koncepci za vhodnou. Detailnost popisu je dostačující pro BP, za klad bych považoval sumárně uvedené požadované rozsahy a přesnosti měření zadaných veličin. Znalosti studenta v příslušné značně široké problematice jsou velmi dobré. Totéž platí i o zvolené koncepci, rozboru, návrhu, konstrukčním řešení a experimentálních pracích. S ohledem na formu zadání, kdy nebyl požadovaný samostatný vývoj, ale použití v co největší možné míře komerčních komponent se domnívám, že BP lze považovat za práci studenta. Písemná zpráva je sestavena v logickém sledu, čtivě a s pěknou grafickou úpravou. Přes všechny uvedené klady práce, se musím zmínit i o drobných, většinou formálních chybách a opomenutích, které ale nijak nesnižují její úroveň. Jedná se o jednotky (zkratky) veličin v SI, oddělování hodnoty a jednotky mezerou, správné uvádění jednotek u rovnic a neuvedení (srovnání) celkových nákladů na zařízení. Přiložená bakalářská práce pana Štupáka celkově svědčí o velmi dobrých teoretických i praktických bakalářských schopnostech studenta. Otázka: Jaký je rozdíl mezi měřeným bodem a měřeným místem?

Navrhovaná známka
A
Body
94

Otázky

eVSKP id 85541