POKORNÝ, P. Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Autor od počátku přistupoval ke zpracování práce zodpovědně a i přes nepříjemné zdravotní komplikace zvládal vše plnit v předstihu před stanovenými termíny. Při zpracování byl pak zřejmý zájem a angažovanost studenta v dané problematice. V práci je zřejmé, že dovede využít získané teoretické poznatky v analytické, tak i návrhové části. Práce vychází ze standardního logického a přehledného členění. Vyskytují se zde obrázky, které jsou sice vhodným doplněním textu, ale zároveň jsou zbytečně velké. V analytické části je využito standardních analytický metod a osobních zkušeností autora. Tyto jsou pak shrnuty a na jejich základě jsou postaveny samotné návrhy. Návrhy lze vnímat jako relevantní, realizovatelné a pro společnost přínosné. Otázky k obhajobě: 1) Který z Vámi předložených návrhů lze označit za klíčový pro získání nových zákazníků? 2) V čem získá analyzovaná společnost největší náskok před konkurencí v případě realizace předložených návrhů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autor zvolil adekvátní postup a využíval standardních metod, běžných v tomto typu kvalifikační práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Při interpretaci zjištěných výsledků by bylo vhodné podrobněji rozebrat konkrétní dopady na analyzovanou společnost. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Návrhy bylo vhodné podrobněji rozepsat případně až do kroků, kde by bylo jasně viditelné, kdo, co, jak a proč má udělat. Z návrhů lze vycítit autorovu angažovanost v analyzované společnosti, což se projevuje i v návrzích (není vnímána naprosto podrobného rozepsání). | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce je logicky a věcně strukturovaná. Většinu obrázků bylo vhodnější vložit do textu v menší velikosti. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | V zdrojů uvedených u tabulek v návrhové části bylo dobré doplnit zdroje s jejichž pomocí byly tabulky sestaveny. |
Práce je vypracována na skutečné společnosti STARTUJEME WEBY, s.r.o. Práce tedy vychází z reálných dat a také její závěry jsou reálně aplikovatelné managementem společnosti. Autor vybral vhodné známé marketingové nástroje, které dostatečně popisuje v teoretické části práce. Kriticky zvážil jejich vhodnost a učinil výběr pro svou práci. Také velmi dobře pracoval i s dalšími zdroji (50 citovaných zdrojů). Velký důraz kladl na analytickou část, jejíž nálezy shrnul do SWOT. Vytvořil tak velmi dobrý - podklad pro následnou návrhovou část. Ta díky tomu působí velmi přesvědčivě. Byl také dostatečně popsán časový rámec práce, škoda jen že až v závěru návrhové části. Ta také velmi dobře obsahuje finanční aspekty jednotlivých návrhů i celkové očekávané přínosy. Návratnost nutných výdajů na realizaci návrhů je v nejpesimističtější variantě uváděna do dvou let. To činí návrhy velmi zajímavými pro skutečnou aplikaci. Přičemž hlavní přínos, čímž je významné rozšíření společnosti, je také nezanedbatelný a v práci mohl být více zdůrazněný (kolik % ?). Diplomovou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B | ||
Splnění stanovených cílů | A |
eVSKP id 110591