JINDROVÁ, M. Návrh marketingových prostředků pro podporu trhu s biopotravinami [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Diploma thesis are well structured, it is full of interesting information, formally perfect. There is a question mark: who will be recipient of the outcomes of the thesis. There is a mixture of analytical approaches aimed at description of organic food market in the Europe in general and in the Czech Republic in particular, and a primary research focused on individual customer´s perception of organic food. The logic of this approach is not explained, so the thesis seem not to be clearly and purposely focused on a particular topic. The results of the primary research are not fully used in the recommendations...
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | C | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 41095