JINDROVÁ, M. Návrh marketingových prostředků pro podporu trhu s biopotravinami [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Diploma thesis are well structured, it is full of interesting information, formally perfect. There is a question mark: who will be recipient of the outcomes of the thesis. There is a mixture of analytical approaches aimed at description of organic food market in the Europe in general and in the Czech Republic in particular, and a primary research focused on individual customer´s perception of organic food. The logic of this approach is not explained, so the thesis seem not to be clearly and purposely focused on a particular topic. The results of the primary research are not fully used in the recommendations...

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Doležel, Vojtěch

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 41095