DOBEŠOVÁ, N. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu kavárny Čejka café. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. V závěru návrhové části jsou uvedeny náklady návrhů, očekávané přínosy (které jsou spíše takovým nástřelem) a možná rizika realizace návrhů. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorkou. Natálie pracovala samostatně, aktivně a se zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, včetně dotazníkového šetření, které ale mohlo být ve svém závěru shrnuto a místy lépe zpracováno. Některé příležitosti - např. tematické akce, vycházejí spíše z interního prostředí.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Studentka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce jsou prakticky využitelné v kavárně a pokrývají nástroje marketingového mixu. Nicméně finanční přínosů návrhů by chtěly ještě doupřesnit.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii, ale místy jsou některé obraty spíše hovorové.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány, jen u některých internetových stránek není citace zcela správně (např. str. 60 - Belabel.cz, 2020).
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Schüller, David

Hlavním cílem práce bylo zlepšení marketingového mixu kavárny. Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření marketingového mixu jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou strukturována dle teoretického rámce. Autorka použila vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Nicméně první a druhá otázka v dotazníku je prakticky duplicitní. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení mají konkrétně definovaný časový rámec, finanční náklady i personální zajištění, což zajistí snazší implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na dobré úrovni. Práce s citačními zdroji je na požadované úrovni. Otázka k obhajobě: Které z uvedených rizik považujete za největší hrozbu pro kavárnu Čejka café?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 125230