ONDRYÁŠOVÁ, D. Marketingová strategie produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Bakalářská práce je na velmi dobré úrovni a splnila stanovený cíl.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingové strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka použila vhodné metody pro sběr a analýzu dat.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu.
Praktická využitelnost výsledků B Navrhovaná řešení obsahují finanční a časový rámec, což umožňuje snadnější implementaci do praxe.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Citační norma je dodržena.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Lichovníková, Tereza

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 90937