MRÁZOVÁ, Z. Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Otázky k obhajobě: Vysvětlete hrozbu "klesající počet obyvatel" v rámci "Sociálně-kulturního prostředí" (viz. tabulka č. 2). Na straně 63 uvádíte: "Dosavadní roční příjmy Caffe Park Slovaňák činí okolo 150.000,- Kč. Po zavedení doporučených návrhů by příjmy měly vzrůst o 10 %, tedy o částku 15.000,- Kč měsíčně (bez ohledu na sezonu)." Znamená to tedy, že příjmy by měly vzrůst ročně o (12x15.000) 180.000 Kč? Vysvětlete Vámi uvedené informace.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Autorka se v práci zabývá marketingovým mixem kavárny Caffe Park Slovaňák, ve které působila na praxi. Práce si klade za cíl navrhnout řešení některých oblastí, které autorka charakterizovala jako problematické. První část práce využívá autorka k představení teoretických metod, které následně použije ve druhé, analytické, části. Následuje část návrhová a nechybí ani ekonomické shodnocení návrhů. Na práci oceňuji především její využitelnost v praxi. Autorka zužitkovala své působení v kavárně k rozboru silných a slabých stránek provozu kavárny a její návrhy na zlepšující opatření mohou kavárně prospět jak v oblasti tržby, tak i ve zlepšení povědomí veřejnosti o tomto podniku. Využitelnost návrhů v praxi se potvrzuje i tím, že některá z navržených opatření již byla v provozu kavárny aplikována, uveďme například změnu nápojového lístku či prezentaci kavárny na sociální síti Facebook. Jako menší nedostatek analytické části vidím to, že jednotlivé kapitoly v této části na sebe poměrně málo navazují a chybí zdůvodnění výběru metod analýzy, které autorka použila. Další připomínka směřuje k výzkumu provedenému mezi zákazníky kavárny. Kvůli použití otevřených otázek nemůže být vyhodnocení výzkumu zcela přesné (chybí tak například procentuální vyhodnocení). Pro kavárnu by mohla být cenná informace, zda byl respondentem například student, matka na rodičovské dovolené či penzista. Celkově práce splnila svůj cíl analyzovat daný podnik a navrhnout zlepšující opatření.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 85636