STRAŠIL, P. Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Vykopalová, Hana

Práce je zpracována na dobré teoretické i praktické úrovni. Diplomant využil možností daných odbornou literaturou a v praktické části práce se pohyboval v rovině obvyklé pro analýzu daného problému.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání A Dosažený cíl práce naplňuje výchozí stanovené požadavky směřující k navržení vhodné marketingové strategie konkrétní firmy směřující k posílení jejího postavení ve vybraném regionu.
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem A Teoretická část je zpracována na odpovídající úrovni vzhledem ke stanovenému tématu a cíli.
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody B V práci byly použity základní klasické výzkumné metody vycházející z kvantitativního výzkumu. Některé návrhy na opatření a doporučení jsou spíše v teoretické rovině, nejsou podloženy konkrétně vyjádřitelnými daty.
Odborná úroveň diplomové práce A Práce je zpracována na dobré odborné úrovni.
Přínos pro praktické i teoretické využití B Práce vystihuje a popisuje zadanou problematiku v základní rovině. Pro firmu zkoumaného typu jsou významná ale i další podrobná kriteria vyžadujcí bližší a prodrobnější analytický přístup vzhledem k navržení nejvhodnější materketingové strategie včetně zdůvodnění, např. z pohledu analýzy regionu (koupěschopnost obyvatelstva, věk, konkurence, apod.) Závěrečné návrhy na doporučení obsahují již osvědčené a praktikovanéo kroky, nepřináší bohužel nic inovativního (např. komunikační strategie str.88, distribuční strategie apod.)
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 69 A Práce obsahuje dostatečné množství odpovídající odborné literatury potřebné k vypracování diplomové práce.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A Formální úprava má dobrou úroveň, práce je opatřena tabulkami a grafy.
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Karabec, Jiří

Diplomová práce splňuje požadavky kladené na tento druh prací. Diplomant v teoretické části uvedl marketingové nástroje a postupy, které pak v části praktické vhodně použil pro návrh marketingové strategie konkrétní firmy.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování A Předložená diplomová práce splňuje v plném rozsahu cíle stanovené v zadání.
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce A Diplomant jednoznačně volil správný způsob řešení zadaného úkolu, popsal současnou situaci firmy, analyzoval interní a externí faktory ovlivňující její chod a na základě toho pak s pomocí výsledků provedeného dotazníkového šetření navrhl marketingovou strategii.
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody A
Obtížnost a správnost řešení A
Přínos pro praktické i teoretické využití A Použité postupy je možné využít při řešení podobné probleatiky.
Odborná jazyková úroveň A
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky A Text diplomové práce je vhodně doplněn přehlednými tabulkami a grafy.
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 28695