MALINA, J. Vytvoření interaktivních studijních pomůcek pro výuku počítačové grafiky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Největší mínusy vidím ve zpracování papírové verze práce. Objevuje se tam řada nesrovnalostí v matematickém značení, logické skoky a zase návraty apod.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 45/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | C | 14/20 | |
Využití literatury | A | 9/10 |
Cílem práce bylo nastudovat principy algoritmizace vybraných úloh počítačové grafiky a prezentovat tyto principy formou interaktivních webových appletů. Práce je svým rozsahem dostatečná a zadnání vedoucího práce bylo splněno. Výhrady mám k odbornému zpracování teoretické části práce která obsahuje řadu chyb. Např. ve vzorci (2.20) má být G místo C, přechod ze vzorce (2.56) na (2.57) je chybný a navíc je P zaměněno za B. Jako další bych vytkl předčesné zařazení vzorce pro Beziérovy kubiky (2.19) do kapitoly 2.4., protože Beziérovým kubikám je věnována až kapitola 2.5.3. Podstatná část kapitoly 3 se zabývá popisem různých druhů rozložení komponent v grafickém rozhraní pomocí knihovny Swing. Tato část je podle mého sloudu nadbytečná a student navíc neuvádí, který způsob použil v praktické části. Praktická část práce je zdařilá, jedinou připomínku bych měl ke způsobu zadávání bodů do grafů. Vhodné by bylo implementovat možnost změny pozice řídícího bodu pomocí táhnutí myši. Formální zpracování práce snižuje seznam použité literatury, který není podle norem ČSN 690 a ČSN 690-2 (neoddělení jmen autorů, místo vydání neznámé?), dále pak obrázky, na které v textu není odkazováno (obr. 2.3, obr. 2.5, obr. 2.10 a obr. 3.1). V prezentovaných vzorcích se také vyskytují různá začení stejných proměnných viz vzorce (2.18) a (2.35).
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Formální zpracování práce | E | 5/10 | |
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | C | 35/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 18/20 |
eVSKP id 32227