PLOTTOVÁ, S. Marketingová strategie vstupu na nový trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
The thesis proposals are well based on the analysis done by student. More attention could be focused on the respective time table and budget. Just rough budget in 2 variants would be appreciated. Question: What are major risks you can identify for your proposed strategy and how could company eliminate their influence?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | C | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | C |
eVSKP id 40189