PLOTTOVÁ, S. Marketingová strategie vstupu na nový trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

The thesis proposals are well based on the analysis done by student. More attention could be focused on the respective time table and budget. Just rough budget in 2 variants would be appreciated. Question: What are major risks you can identify for your proposed strategy and how could company eliminate their influence?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 40189