OSTROVSKÁ, N. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Práce je zaměřena na oblast on-line marketingové komunikace společnosti poskytující internetovou televizi. Stanovený cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem V práci jsou použity vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Kladně lze hodnotit použití relevantních statistických metod. Na druhou stranu SWOT analýza není podrobně okomentována a chybí její podrobnější zpracování (například pomocí metody párového srovnání). Autorka uspokojivě interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření jsou dobře zpracována. Návrhová část obsahuje základní časové hledisko, základní finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Nicméně u personálního zajištění by bylo vhodné detailněji rozpracovat hodinovou částku na junior marketingového specialistu. Jedná se o celkové hodinové náklady na tohoto pracovníka? Formální náležitosti a použitá terminologie je na dostatečné úrovni. V práci je přehozené pořadí abstraktu a klíčových slov. V práci se objevují chyby - například tabulky 11,12, 15, 17 a 18 mají rozdělená slova v názvech jednotlivých sloupců. Citační norma je dodržena, ale v seznamu literatury jsou také chyby - např. odkaz 34 a 35. Otázka k obhajobě: Jaký myslíte, že bude další vývoj internetových televizí? Dá se předpokládat zvýšení konkurence v této oblasti?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Chlebovský, Vít

Cílem práce je návrh online marketingové komunikace vybraného podniku, cíl považuji za splněný. V rámci analytické části se autorka především věnuje analýze aktuálního komunikačního mixu a dále rovněž externím a dalším interním faktorům. Analýzy jsou často příliš popisného charakteru a postrádám hlubší kritické posouzení a identifikaci konkrétních hrozeb a příležitostí u externích faktorů a silných a slabých stránek u interních faktorů. Analýzy jsou doplněny o vlastní výzkum zaměřený na očekávání zákazníků. Vlastní návrhy jsou především postaveny na výstupech provedeného výzkumu a zaměřují se na online komunikaci prostřednictvím platforem Facebook, Instragram a Google. Návrhy bych očekával v rámci online prostoru komplexnější s využitím dalších nástrojů - proč se autorka např. nevěnuje standardnímu webu, když je identifikován jako slabá stránka? Celkově je práce na odpovídající odborné úrovni, byť vykazuje některé formální nedostatky - překlepy, neodborné formulace. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 126213