PŘIBYL, T. Návrh řídícího systému motocyklu k potlačení jezdeckých chyb vedoucích k nehodám [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Zuth, Daniel

Práce se zaměřuje na obecný návrh systému pro odstranění jezdeckých chyb řidiče motocyklu. I přes vytvořený simulační model, má práce spíše teoretický charakter.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání B
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod B
Vlastní přínos a originalita B
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry C
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii C
Logické uspořádání práce a formální náležitosti B
Grafická, stylistická úprava a pravopis B
Práce s literaturou včetně citací B
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Liška, Jiří

Téma práce je vysoce aktuální. Diplomant přistoupil ke zpracování práce systematicky. Formální i grafické zpracování je na dobré úrovni. Autor splnil zadání práce v plném rozsahu. Velice oceňuji, že se podařilo vytvořit funkční aplikaci pro simulaci chování navrženého řešení.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod B
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry B
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii C
Logické uspořádání práce a formální náležitosti B
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 20709