PŘIBYL, T. Návrh řídícího systému motocyklu k potlačení jezdeckých chyb vedoucích k nehodám [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.
Práce se zaměřuje na obecný návrh systému pro odstranění jezdeckých chyb řidiče motocyklu. I přes vytvořený simulační model, má práce spíše teoretický charakter.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | C | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Téma práce je vysoce aktuální. Diplomant přistoupil ke zpracování práce systematicky. Formální i grafické zpracování je na dobré úrovni. Autor splnil zadání práce v plném rozsahu. Velice oceňuji, že se podařilo vytvořit funkční aplikaci pro simulaci chování navrženého řešení.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | C | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 20709