PELÁN, T. Návrh nízkonákladové marketingové propagace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
V předložené práci oceňuji prakticky zaměřené návrhy, které dobře vycházejí z provedených analýz a lze předpokládat jejich rychlé využití v praxi společnosti. Otázka k obhajobě: Jedním z představených klíčových návrhů je zintenzivnění využití emailového marketingu. Do jaké míry se liší pravidla pro tzv. dotěrné obtěžování (SPAM) na cílovém trhu ve Španělsku a v ČR?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Autor v práci zkoumá aktuální téma návrhu nízkonákladové marketingové propagace firmy, přičemž poskytnuté návrhy mají přímou využitelnost v naší firmě. Bakalářská práce je napsána srozumitelnou formou s dostatečným množstvím citovaných zdrojů. Formální stránka práce je na kvalitní úrovni. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy jsou poskytnuta doporučení pro oblast firemního procesu akvizice uživatelů, jejich následné monetizace, a udržování a zvyšování loajality zákazníků prostřednictvím sociálních sítí. Na základě vlastní práce ve firmě Survio mohu prohlásit, že poskytnuté návrhy budou implementovány v marketingovém řízení naší firmy v blízkém horizontu. Bakalářskou práci jednoznačně doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 84761