KILINGER, J. Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V rámci představených návrhů oceňuji základní přehledný návrh optimalizace fungování jednotlivých distribučních cest, dále zaměření na služby zákazníkům a rovněž doporučení v dlouhodobějším časovém horizontu investovat do CRM řešení. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete hlavní rizika, která mohou negativně ovlivnit realizaci Vašich návrhů ve společnosti ABB, s.r.o.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Michálek, Leoš

Práce vycházela z podmínek společnosti ABB, která má vzhledem ke své velikosti rozvětvenou organizační strukturu. Teoretická část je zpracována detaině a poskytuje dobrý základ pro následné analýzy. Analýzy jsou více využitelné pro drobnější výrobky, které jsou autorovi bližší. Nicméně závěry práce poskytují širokou paletu návrhů, které nejsou zatíženy pohledem zevnitř společnosti a lze je modifikovat do praxe.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 84827