KILINGER, J. Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
V rámci představených návrhů oceňuji základní přehledný návrh optimalizace fungování jednotlivých distribučních cest, dále zaměření na služby zákazníkům a rovněž doporučení v dlouhodobějším časovém horizontu investovat do CRM řešení. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete hlavní rizika, která mohou negativně ovlivnit realizaci Vašich návrhů ve společnosti ABB, s.r.o.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Práce vycházela z podmínek společnosti ABB, která má vzhledem ke své velikosti rozvětvenou organizační strukturu. Teoretická část je zpracována detaině a poskytuje dobrý základ pro následné analýzy. Analýzy jsou více využitelné pro drobnější výrobky, které jsou autorovi bližší. Nicméně závěry práce poskytují širokou paletu návrhů, které nejsou zatíženy pohledem zevnitř společnosti a lze je modifikovat do praxe.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 84827