VALLUCH, F. Marketingový mix společnosti Vinařství Fuzgrunty [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Veselá, Jitka

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Navrátilová, Ludmila

Připomínka k práci s informačními zdroji: Teoretická východiska práce i praktická část jsou citovány, nicméně je těžké dle zápisu odlišit, zda se jedná o přímou či nepřímou citaci odborné literatury. Pro zpracování diplomové práce dopuručuji více nastudovat citace elektronických zdrojů, obrázků a tabulek a dodržovat jeden citační styl v celé závěrečné práci.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 74085