SEDLÁČEK, O. Marketingová strategie produktu u vybrané obchodní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Cílem práce je vypracování marketingové strategie produktu pro spotřebitelský trh. Cíl považuji za splněný. Jednotlivé návrhy systematicky vycházejí ze zpracovaných analýz a provedeného výzkumu, jsou logicky a systematicky strukturovány tak, aby vedly k naplnění stanovených marketingových cílů. Práce je na odpovídající odborné i formální úrovni, doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Riziko financování navrhujete řešit tvorbou rezerv. Neuvažoval jste o případném využití externích zdrojů? Proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Schüller, David

Práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu. Hlavní a dílčí cíle práce byly naplněny. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou potřebné metody pro sběr a analýzu dat. Autor dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Návrhová část obsahuje časové hledisko, finanční rámec a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů považujete za klíčový a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 131665