ČINČÁR, L. Analýza a návrh informačního systému pro autoservisy a zákazníky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Dydowicz, Petr

Cílem práce je analyzovat požadavky autoservisu a jejich zákazníků tak, aby byl vytvořen vhodný informační systém. V analytické části práce autor provádí rozbor a analýzu stávajících procesů, které probíhají v autoservisech. Pro analýzu řešení vhodně využívá metody funkčního a datového modelování. V druhé části kapitoly autor představuje jednotlivé funkční části mobilní aplikace, popisuje jejich činnosti. Na závěr této kapitoly je celé řešení podrobeno ekonomickému zhodnocení a jsou představeny i přínosy práce. Práce je komplexně a detailně řešena, je bez zjevných obsahových, či formálních chyb.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Koch, Miloš

V jakém prostředí byla vytvářena aplikace

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

eVSKP id 118400