ČINČÁR, L. Analýza a návrh informačního systému pro autoservisy a zákazníky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Cílem práce je analyzovat požadavky autoservisu a jejich zákazníků tak, aby byl vytvořen vhodný informační systém. V analytické části práce autor provádí rozbor a analýzu stávajících procesů, které probíhají v autoservisech. Pro analýzu řešení vhodně využívá metody funkčního a datového modelování. V druhé části kapitoly autor představuje jednotlivé funkční části mobilní aplikace, popisuje jejich činnosti. Na závěr této kapitoly je celé řešení podrobeno ekonomickému zhodnocení a jsou představeny i přínosy práce. Práce je komplexně a detailně řešena, je bez zjevných obsahových, či formálních chyb.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
V jakém prostředí byla vytvářena aplikace
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 118400