TOMŠŮ, M. Marketingová komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Chytilová, Hana

Cílem této diplomové práce bylo navrhnout vhodnout marketingovou komunikaci pro restaurace U Malířů a Pálffy palác. Tento cíl autorka splnila. Navrhla řadu maretingových nástrojů, které je možno využít pro propagaci restaurací. Finanční rozpočet shledávám idealistický, ale jak autorka uvádí je návrh cen orientační a záleží na skutečné domluvě s dodavateli. Diplomová práce je zpracována přehledně, téměř bez gramaticých chyb.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 84709