DOLEŽEL, J. Marketingové aktivity obchodního řetězce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Práce splňuje požadavky kladené na tento typ prací. Uspořádání celé práce může působit trošku chaotickým dojmem, ale obsahuje všechny stanovené části. Pozitivně hodnotím výsledky, které vyplynuly z analýz a byly vhodně převedeny do doporučení (ať už na obecné, tak i konkrétní úrovni). Otázka k obhajobě: Který z Vašich návrhů považujete pro analyzovaný řetězec za nezbytný vzhledem k posílení loajality zákazníků? Svoji odpověď zdůvodněte.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy jsou zpracovány velice zajímavou formou a ve své podstatě mohou být velmi přínosné jak na obecné úrovni, tak i v případě konkrétního řetězce. První část návrhů (kap. 5.1) je obecnějšího ražení. Druhá část (kap. 5.2) je pak určena přímo analyzovanému řetězci. Samotné konkrétní návrhy pro řetězec mohly být hlouběji rozpracované. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Analytická část práce je řešena netypickým způsobem. Názvy kapitol nepůsobí vždy jako v diplomové práci, ale jako v nějakém populárním časopise. To je zcela jistě prospěšné v rámci "čtivosti" práce, ale nepřidá to na odborném vzhledu. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Z práce je patrné, že diplomant průběžně sledoval aktuální dění týkající se obchodních řetězců. Práce zachycuje hned několik změn zásadního významu, které se udály těsně před odevzdáním práce, v prosinci 2015 a je správné, že návrhy a doporučení jsou těmito změnami dotčené. Je také patrné, že diplomant svou práci konzultoval s lidmi s praxí v marketingových odděleních, což práci dodává na reálnosti a praktické využitelnosti. Také pozitivně hodnotím, že student použil i některé zajímavé poznatky ze zahraničních trhů a zapracoval je do svých návrhů. V práci se nicméně najdou také drobné nepřesnosti, se kterými bych nesouhlasila. Např. u SWOT analýzy student jednoznačně označuje otevírací dobu COOPu za slabou stránku, nicméně si neuvědomuje, že mnoho prodejen COOP má otevřeno ráno již od 6 hodin, což je jejich konkurenční výhoda. I přes drobné nepřesnosti považuji práci za prakticky využitelnou a zvláště doporučení pro řetězec COOP považuji za relevantní.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 85664