BUREŠOVÁ, M. Marketingová strategie nově vzniklé společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Diplomantka se ve své diplomové práci zabývá návrhem marketingové strategie nově vzniklé společnosti, zaměřené na produkci a prodej vína. Práce působí poněkud nevyváženým dojmem - teoretické pasáže jsou poměrně rozsáhlé, přitom v nich autorka uvádí širokou škálu oblastí, které pak nejsou odpovídajícím způsobem v dalším postupu práce rozpracované. V analýze se věnuje daleko více pozornosti vystižení obecných trendů, než charakteristice firemních činností. Návrhy jsou racionálně zacílené, jsou rozpracované na velmi rozdílné úrovni.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C Návrhová část představuje standardní pohled na určitý výsek podnikatelského záměru, orientovaný především na oblast marketingových aktivit. Tyto jsou vhodně utříděné, hloubka jejich rozpracování je však velmi proměnlivá, s nejasnými vazbami (viz např. rozdílné časové vymezení u časového harmonogramu a cenových kalkulací).
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Diplomantka zpracovala své zadání samostatně, na připomínky k postupu práce dokázala vždy věcně reagovat.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B Pměrně rozsáhlá teoretická část s uvedením velkého počtu poznatků z poměrně omezeného rozsahu zdrojů. Řada poznatků je zde pouze zmíněna, aniž by s nimi autorka dále pracovala (viz např. pojetí BZ, internetového obchodování)
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) D Analýza je poměrně neuspořádaná, zbytečně velká pozornost je věnována "makropohledům" na strukturu spotřeby, dovozu, produkce či vývozu vína, výrazně menší pozornost zaujímají relevantní reálie firmy.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Foriška, Petr

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 37655