Konkurenční strategie firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu konkurenční strategie pro firmu Nanograph, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, z nichž první se zabývá hodnocením současného stavu firmy a odhalení problému, druhá teoretickými východisky k řešení zjištěného problému. Třetí část obsahuje strategickou analýzu společnosti a čtvrtá část nabízí návrh na vyřešení problému.
The aim of the diploma thesis is a proposal of competitive strategy for the Nanograph, Ltd. Thesis is divided into four main parts. The first of wich deals with assessing the current state of the company and problem detection, the second theoretical base to solve the problem identified. The third part contains the strategic analysis of the company and the fourth section offers a proposal to resolve the problem.
Description
Citation
KRUDENC, M. Konkurenční strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Marie Jakubcová, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-07
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO